Παρασκευή 15 Ιουνίου 2018

Τα μαθητικά τα χρόνια....



Σαν ανάσα πέρασε κι αυτή η σχολική χρόνια... Πότε ξεκίνησε, πότε έφτασαν οι γιορτές των Χριστουγέννων, πότε το Πάσχα...
Ήρθε το καλοκαίρι και τα παιδιά ετοιμάζονται να πετάξουν σαν μικρά χελιδόνια... Όσο τους το επιτρέψει η δική μας καθημερινότητα.
Θυμήθηκα τα δικά μου σχολικά χρόνια, μια μέρα σαν κι αυτή, όταν ήμουν στο νηπιαγωγείο. Θυμάμαι τόσο ξεκάθαρα την γιορτούλα μας στην σκοτεινή αίθουσα, τότε που τα σχολεία δεν ήταν όπως τα σημερινά, τότε που οι δάσκαλοι δεν ήταν φίλοι μας.
Τότε που η τιμωρία για κάθε λάθος ήταν το ξύλο.
Ήταν τα χρόνια εκείνα που είχα την ευτυχία να έχω για δασκάλα μου την κυρία Αθηνά. Ένας γλυκύτατος άνθρωπος, γεμάτη καλοσύνη και αγάπη για όλους μας.
Δεν μας μάλωσε ποτέ, είχε πάντα κατανόηση, είχε πάντα την αγκαλιά της ανοικτή να μας υποδεχτεί.
Θυμάμαι την πρώτη μέρα στο σχολείο η μάνα μου τρομοκρατημένη έσπευσε να της "ανακοινώσει" πως ήμουν αριστερόχειρας. Δεν ήταν κάτι απλό το γεγονός αυτό τότε, ορισμένοι δάσκαλοι επέβαλλαν τα παιδιά σε βασανιστήρια για να αλλάξουν χέρι γραφής!
"-Ηρεμήστε κυρία μου, το παιδί σας είναι απόλυτα φυσιολογικά και ως τέτοιο θα το αντιμετωπίσω." για να της εξηγήσει στη συνέχεια με χίλια δυο επιχειρήματα, κάτι που σήμερα είναι αυτονόητο.


Θυμάμαι λίγα από εκείνη τη χρονιά, έχουν περάσει άλλωστε τόσα πολλά χρόνια.
Θυμάμαι πως τις πρώτες μέρες φορούσαμε σχολική ποδιά!
Θυμάμαι τη Μάχη που καθόμουν μαζί της γιατί λάτρευα το όνομά της.
Θυμάμαι τον έρωτά μου για την Κωστούλα που την φίλησα ένα μεσημερι κάτω από το πρώτο θρανίο!
Θυμάμαι τη μέρα που η κυρία μάς ανακοίνωσε πως ήταν η αρχή του καλοκαιριού.


Θυμάμαι τη γιορτούλα μας, την μπλούσα με τα καραβάκια, την υπόκλιση που έκανα μετά το ποιηματάκι μου, τις πρόβες, το φλας της αδερφής μου που άστραψε μέσα στη σκοτεινή αίθουσα.


Μα πάνω από όλα, δεν θα ξεχάσω ποτέ την λατρεμένη μου πρώτη δασκάλα, την κυρία Αθηνά που μου σημάδεψε τη ζωή με την καλοσύνη της.
Ας είναι καλά ό,που κι αν είναι....
Η δεσποινίδα Αθηνά, η πρώτη μου δασκάλα




Καλό καλοκαίρι σε όλα τα παιδιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου